Friday, January 2, 2015

မူဆလင္ညီေနာင္မ်ားအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္မွ အလႅာဟ္မွတစ္ပါး အျခားဘုရားမရွိ၊ ဗုဒၶသည္ အလႅာဟ္၏ တမန္ေတာ္ျဖစ္သည္ဟု ေၾကျငာ

မူဆလင္ညီေနာင္မ်ားအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္မွ အလႅာဟ္မွတစ္ပါး အျခားဘုရားမရွိ၊ ဗုဒၶသည္ အလႅာဟ္၏ တမန္ေတာ္ျဖစ္သည္ဟု ေၾကျငာ မူဆလင္ညီေနာင္မ်ားအဖြဲ႕၏ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္ေသာ ထင္ရွားေသာ မူဆလင္သာသနာျပဳ တာရက္ အယ္လ္ဆူေဝဒန္ (Tareq Al-Suwaidan) က မူဆလင္မ်ားအား 'ဗုဒၶကို အလႅာဟ္၏ တမန္ေတာ္တစ္ဦး' အျဖစ္ ယံုၾကည္ၾကရန္ ေဆာ္ၾသလိုက္သည္။ ေဖာ့ဘ္စ္မဂၢဇင္း၏ အဆိုအရ အယ္လ္ဆူေဝဒန္သည္ မူဆလင္ကမ႓ာ၌ ဒုတိယေျမာက္ ႏွစ္ပတ္လည္ ဝင္ေငြအျမင့္ဆံုး အစၥလမၼစ္တရားေဟာဆရာျဖစ္သည္။ ၎သည္ ရုပ္သံ၌လည္း ထင္ရွားသူတစ္ဦးျဖစ္ကာ မ်ားစြာေသာ အစၥလမၼစ္ရုပ္သံမ်ားအတြက္ အစၥလမၼစ္ ဘာသာရပ္မ်ားကို အစီအစဥ္တင္ဆက္ခဲ့ဖူးသည္။ ျမင့္ျမတ္ေသာ ကုရ္အာန္က်မ္းအေၾကာင္းမွသည္ တမန္ေတာ္ျမတ္၏ ဇာတ္ေၾကာင္း၊ မွတ္သားဖြယ္ အမ်ိဳးသမီးမ်ား ႏွင့္ အန္ဒယ္လူရွန္း သမိုင္းတို႔ကို အသံလႊင့္ခဲ့ဖူးသည္။ ၎၏ေျပာဆိုမႈမ်ားကို ကူဝိတ္ရုပ္ျမင္သံၾကား၊ ဖာ့စ္ ခ်န္နယ္ ႏွင့္ MBC တို႔၌ ထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။ အယ္လ္ဆူေဝဒန္သည္ ယခင္က ေဆာ္ဒီစီးပြားေရးသမား မင္းသား အယ္လ္ဝါလိဒ္ ဘင္ တာလယ္လ္၏ အာေဘာ္ အယ္လ္ရီဆာလာ ရုပ္သံ၏ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ အယ္လ္ဆူေဝဒန္သည္ ကူဝိတ္မူဆလင္ညီေနာင္မ်ားအဖြဲ႕၏ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လတြင္ မင္းသား တာလယ္လ္မွ ၎ကို ရာထူးမွ ထုတ္ပယ္ခဲ့သည္။ တာရက္ခ္ အယ္လ္ဆူေဝဒန္သည္ "မူဆလင္ညီေနာင္မ်ားအဖြဲ႕ လႈပ္ရွားမႈမ်ားတြင္ ပါဝင္ခဲ့သည္ဟု ဝန္ခံခဲ့သျဖင့္" ၎ကို ထုတ္ပယ္လိုက္သည္ဟု မင္းသားတာလယ္လ္မွ ၎၏တြစ္တာအေကာင့္၌ ေရးသားခဲ့သည္။ မူဆလင္မ်ားက ဘာသာတရားႏွစ္ခုကို နီးနီးကပ္ကပ္ျဖစ္လာေစရန္ ဆက္သြယ္မႈမ်ားကို ေမွ်ာ္လင့္ေနသည္။ ဗုဒၶစာေပမ်ားကိုလည္း တတ္ကြ်မ္းေသာ ထင္ရွာလွေသာ မူဆလင္ပညာတတ္ျဖစ္သူ ဟူစိန္ ယီးက ဗုဒၶသည္ တမန္ေတာ္တစ္ပါးပင္ျဖစ္ၿပီး မုဟမၼဒ္ကဲ့သို႔ပင္ အလႅာဟ္မွ ခ်ီးျမွင့္ျခင္းကို ရခဲ့သူဟု ေၾကျငာခဲ့သည္။ ထို႔ျပင္ ဗုဒၶသည္ အလႅာဟ္၏ တမန္ေတာ္မ်ားထဲ၌ တစ္ပါးအပါအဝင္ျဖစ္သည္ဟု အခိုင္အမာေျပာၾကားခဲ့သည္။ အစၥလာမ္သည္ ဗုဒၶဘာသာႏွင့္ တစ္ေနေန႔တြင္ ေပါင္းစပ္ႏိုင္လိမ့္ႏိုး ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ထား ႀကိဳးစားေနသည္။ 'ဒါဝါ' (အစၥလာမ္ ေၾကြးေၾကာသံ) သည္ အစၥလာမ္သို႔ လူမ်ားဘာသာကူးေျပာင္းဝင္ေရာက္ေစရန္ ႀကိဳးစားေစဖို႔ မူဆလင္မ်ားအား တြန္းအားျဖစ္ၿပီး ယခုအခ်ိန္၌ မူဆလင္မ်ားသည္ အျခားဘာသာႀကီးတစ္ခုျဖစ္ေသာ ဗုဒၶဘာသာႏွင့္ ပူးေပါင္းႏိုင္ရန္ ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကသည္။ ယေန႔အခါမ်ား၌ မ်ားစြာေသာ မူဆလင္ေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္ မူဆလင္မ်ား အစၥလာမ္ကိုသာ လက္ခံရံုမွ်မက ဘာသာစစ္ဘာသာမွန္ တစ္ခုအျဖစ္ ဗုဒၶဘာသာကိုပါသြတ္သြင္းရန္ ျပဳလုပ္လာၾကသည္။ ၎မွာ ကုရ္အာန္ႏွင့္လည္း မဆန္႔က်င္ေခ်။ "ႏိုင္ငံတိုင္းအတြက္ တမန္ေတာ္ရွိသည္။" (ကုရ္အာန္ ၁၀:၄၇ ရ။ ကုရ္အာန္ ၁၆:၃၆၊ ကုရ္အာန္ ၄၀:၇၈ လည္းရႈ)။ ကုရ္အာန္တြင္ ေဖာ္ျပသကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံတိုင္း၌ တမန္ေတာ္မိုဟာမက္ ရွိခဲ့ပါလွ်င္ ကမ႓ာ့ အေရွ႕ဖ်ားႏွင့္ အေရွ႕ေတာင္အာရွအတြက္ တမန္ေတာ္မွာ မည္သူနည္း။ ဗုဒၶဘာသာႏွင့္ မကၠာ ဆက္စပ္မႈရွိ ူ သီရိလကၤာအစိုးရအတြက္ အလုပ္လုပ္ေပးေနေသာ Perera the Encyclopedia of Buddhism ၏ တြဲဖက္အယ္ဒီတာျဖစ္သူက သၾကာမုနိဗုဒၶ၏ တပည့္သာဝကတစ္ဦးျဖစ္ေသာ ပုဏၰေထရ္၏ ေမြးရပ္ေျမသည္ အစၥလမၼစ္မတိုင္မီက ေဆာ္ဒီအာေရဗီးယား ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ထုတ္ထားသည္။ ဗုဒၶျမတ္စြာ သက္ေတာ္ထင္ရွားရွိစဥ္က အရွင္ပုဏၰေထရ္၏ ပင့္ေလွ်ာက္မႈျဖင့္ ေဆာ္ဒီရွိ အထြတ္အျမတ္ၿမိဳ႕ မကၠာ၌ ဗုဒၶ၏ေမြေတာ္တစ္ခုကို ဌာပနာထားခဲ့သည္ဟု ဆရာေတာ္ ပညာနႏၵ နာယကေထရ္မွ ေနာက္တစ္ဆင့္တက္၍ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ဆရာေတာ္ ပညာနႏၵေထရ္၏ သုေတသနစာတမ္း၌ ေဆာ္ဒီအာေရးဗီးယား၌ ဗုဒၶျမတ္စြာ၏ သာဝက အရွင္ပုဏၰမွ သံဃာမ်ားအတြက္ ေက်ာင္းေလးေက်ာင္း ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ထိုေက်ာင္းမ်ားသို႔ ျမတ္စြာဘုရားကိုယ္ေတာ္တိုင္ မဇၨိမေဒသမွ အာေရးဗီးယားသို႔ ေကာင္းကင္ခရီး ၾကြခ်ီ၍ စံပါယ္ခဲ့သည္ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။ မူဆလင္ဆူဖီမ်ားႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာမ်ား ရင္းႏွီးပတ္သက္မႈ ရွိၾက အလယ္အာရွ၌ အစၥလာမ္ႀကီးထြားလာမႈသည္ လြန္စြာရႈပ္ေထြးသည္။ အလယ္အာရွသားမ်ား အစၥလာမ္သို႔ ကူးေျပာင္းရေသာ အဓိကက်ေသာ အေၾကာင္းတစ္ရပ္မွာ ဆူဖီဝါဒ၏ ဆြဲေဆာင္မႈေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အနည္းငယ္မွ်ေသာသူမ်ားသာ နားလည္သေဘာေပါက္သည့္ က်င့္ႀကံမႈမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးသစ္မ်ားကို လက္ခံသည့္ ဆူဖီဝါဒကို သေဘာတရားေရးရာအရ မကြဲျပားလက္ခံႏိုင္သည္ဟု ယူဆၾကၿပီး ဗုဒၶဘာသာ ႏွင့္ ဟိႏၵဴဘာသာဝင္မ်ား အစၥလာမ္ဘာသာဝင္ ျဖစ္လာသည္။ အေၾကာင္းရင္းခံအစစ္မွာမူ ထိုသို႔ကူးေျပာင္းမွသာ အေနအစားအဆင္ေျပမည္ျဖစ္သျဖင့္ အနီးစပ္ဆံုးဝါဒ ဆူဖီသို႔ ကူးေျပာင္းျခင္းျဖစ္သည္။ ဆူဖီသေဘာတရားမ်ား ႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာတို႔၌ တူညီမႈမ်ားစြာရွိသည္။ စ်ာန္ဝင္စား၊ ပီတိျဖင့္ေနျခင္းမွာ ဆူဖီႏွင့္ တႏၲရ ဗုဒၶဘာသာဝင္တို႔ၾကား တူညီသည္။ အထူးသျဖင့္ ဝီဂါေဒသ၌ ဆူဖီမ်ားမွာ ဗုဒၶဘာသာမ်ားကဲ့သို႔ ေခါင္းတံုးတံုးေလ့၊ မ်က္ႏွာေပၚရွိအေမႊးမ်ားကို ရိတ္သိမ္းျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးေလ့ရွိသည္။ ဗုဒၶျမတ္စြာ၏ သံသရာမွ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းျဖစ္သည့္ "အဝိဇၨာအား ပယ္သတ္ျခင္း" သည္ "ဖာနာ" တနည္းအားျဖင့္ "အတၱမာနကို ပယ္သတ္ျခင္း" ႏွင့္ ဆင္တူသည္။ ထိုမွသည္ ဗုဒၶဝါဒျဖစ္ေသာ "အနတၱ" သို႕မဟုတ္ "ငါ၊ သူတစ္ပါး၊ ေယာက်္ား၊ မိန္းမ...မရွိ" သို႔ ဦးတည္သြားေစသည္။ ထိုသို႔ ဆူဖီႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာမ်ားၾကား အသံုးအႏႈန္း၊ သေဘာတရား ႏွင့္ အက်င့္အႀကံမ်ား တူညီၾကသည္မွာ အ့ံၾသမကုန္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ရသည္။ ဆူဖီတစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ အစ္ဒ္ရိစ္ ရွားမွ ဇင္ဗုဒၶဘာသာ ႏွင့္ ဆူဖီဝါဒၾကား တူညီမႈမ်ားကို မွတ္ခ်က္ေရးသားခဲ့သည္။ "ဆူဖီအေတြးအျမင္၊ က်င့္ႀကံမႈမ်ား ႏွင့္ ဂ်ပန္ရွိ ဗုဒၶဘာသာဂိုဏ္းခြဲတစ္ခုျဖစ္ေသာ ဇင္ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ားၾကား တူညီမႈမ်ားမွာ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ေကာင္းလွသည္။ ဇင္ႏွင့္ ဆူဖီတို႔၏ ပညာရပ္ေဝါဟာရ၊ ပံုဝတၳဳမ်ား ႏွင့္ ဘာသာေရးဆရာမ်ား၏ ျပဳမူပံုမ်ား တူညီမႈမ်ားမွာ စဥ္းစားဖြယ္ပင္။ ဆူဖီရႈေထာင့္ကၾကည့္လွ်င္ ဇင္ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား၏ က်င့္ႀကံမႈမ်ားသည္ ဆူဖီဝါဒ၏ နည္းလမ္း(ဇာ့ဘ္)ႏွင့္ တူညီလြန္းေနသည္။" အစျပန္ေကာက္ရလွ်င္ ဆဲလ္ဂ်က္ေခတ္က ထင္ရွားေသာ ဆူဖီႏွစ္ဦးျဖစ္သည့္ အယ္လ္ရွဟရာစတန္နီ ႏွင့္ အယ္လ္ဘီရူနီတို႔က ဗုဒၶကို တမန္ေတာ္ဟု ေျပာဆိုရည္ညႊန္းခဲ့ၾကသည္။ ဆူဖီမ်ားသည္ အဘာဆစ္ေခတ္ကတည္းက ဗုဒၶဘာသာထံမွ သင္ယူလာခဲ့ၾကသည္။ အလယ္ေခတ္က ဗုဒၶသည္ ပါရွားႏွင့္ အလယ္အာရွ၌ မူဆလင္မ်ားက လြန္စြာေလးစားၾကည္ညိဳရသူတစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့သည္။ အစၥလာမ္သည္ ၎ကိုယ္ကို ဘာသာရပ္အားလံုး၌ အသန္႔စင္ဆံုးအျဖစ္ ပံုေဖာ္လိုေနသည္။ ဤေနရာ၌ ထိုသို႔ေသာပံုရိပ္ကို ဖန္တီး၍ အျခားဘာသာတရားမ်ားမွာလည္း အစၥလာမ္ပင္ ျဖစ္သေယာင္ ဖန္တီးလိုေနျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ http://shoebat.com/2014/12/31/muslim-brotherhood-leader-declares-no-god-allah-buddha-messenger/

No comments:

Post a Comment